Wednesday, June 24, 2009

3 years ago my face looks like a clown

godek-godek my hardisk, i found this photo..

ini masa malam pucuk rebung kat UMP..kemuncak minggu peradaban budaya..

masa minggu peradaban budaya, i jadik pengarah untuk malam fesyen but i can't remember exactly the name of the program..it was fun..

but for malam pucuk rebung..

abg faiz asked me to be leader for flower girls..bawak dulang2 masa perarakan masuk VIP..

i bawak sirih junjung and jalan kat depan sekali..

before that..

ader org sempat make up kan my face..

and the result was..

scary..

look at my face..


takut..takut

but since it happened 3 years ago..i don't mind uploaded it here..

my face was so funny at that time..

how can i stand for about two hours with face like that..horrible..

macam mak nyah pun ader kan..

3 comments:

isabelle said...

aku rasa macam maknyah badut..

AnEs said...

haha.. hilarious!

aydeljury said...

ni mcm Raja Kapur.... hehehee =)