Friday, November 20, 2009

surf up and get wild




annual event IT is coming next monday..and i still blank of what to wear on the event. first time i shout it on my facebook status..ramai yg response pakai bkini..topless..gstring..bottomless..whatsoever..

yesterday, i shout again..but this time,i said i 'm looking for a beach dress..and thanks to my friends yang dah bagi pendapat-pendapat bernas this time..

dalam kepala saya sudah ada gambaran untuk pakai baju macam mana..

1.straw hat..recommended by aydel and ira + ira added..bunga di kepala..(this one tak sure lagi)

2.dress labuh..by ira..aydel and yatie..semua mahu saya pakai warna terang tapi my dear suruh pakai warna gelap..he said muka saya gelap..aaa gelap sangatkah??..

3.gladiator sandal..this one by ira..

4.tudung of course..

5.bunga matahari di tangan..by amir..interesting but not sunflower..

ira suruh bawa bola atau tembikai ganti handbag.. like this??



p/s: i am going back to KL this week..mencari dress, temu janji dengan lawyer dan membuat sesuatu perkara yang penting dalam hidup saya..i am so busy..i can't meet my friends yang selalu suruh jumpa mereka kalau saya balik KL..i am so sorry..

2 comments:

master_red_lion said...

nk ikottttttt...

isabelle said...

hahaha baru bace komen ko..dah abishh dahh