Thursday, September 3, 2009

kad raya dalam memori



satu untuk family sendiri..
satu untuk family mertua..(cewah)
satu lagi untuk bakal suami..^-^ hehe

nasib jadik cucu sulung..sepupu yang kecil2 berderet-deret..
first time nak bagi duit raya nie..
tahun ni dah tak dapat duit raya dah la aku..*sigh
sepupu yang besar2 kene bagi duit raya jugak ker yer?

aku baru jer balik jusco..jalan-jalan kat situ menengok-nengok jer..
tetibe ternampak kad raya dan sampul duit raya..
bersemangat pulak nak beli..hehe
sekarang ni dah jarang sangat orang bagi kad raya..kan..
senang bagi sms jer..
.
zaman sekolah-sekolah dulu beria dapat kad raya
setiap hari jumpa dalam kelas tapi tetap pergi pos kad raya walaupun rumah dia tak la jauh mana..jalan kaki pun boleh sampai..saja nak susahkan posmen
.
masa sekolah rendah dulu..ada kawan sekelas aku namanya Maryam Jamilah..
dia bagi kad raya kat aku siap dengan duit raya 20sen terlekat kad raya..huhu
bermakna sungguh..memori kad raya zaman kecil-kecil dulu

8 comments:

AnEs said...

h0h0..k0 pu da kne bg wet raye?aku mule2 nak bg ikot peringkat umo..skali ibu xbg..ibu kate sume kne dapat same byk..haha..k0pak2

isabelle said...

kene wei..mak aku dah remind aku dah..semua orang remind aku suh kasik duit raya tahun nie..mentang2dah keje..haishh..

aydeljury said...

belleeee nak duetttt rayerrrr... =)

isabelle said...

okay..sila pilih sampul kaler ape anda nak yer..hehe

AnEs said...

belle,jgn kasi aydel duet raye..hihihi..*dengki..dia da kaye da tu..dia yg patut bg kite duet raye..ko kasi sampul k0s0ng suh dia isi duet raye..hikhik..kalo nak sp0ns0r baju raye pun care gak tu..hahah

isabelle said...

haha aku suruh pilih sampul jer..betoii..dia yg kene kasik duit raya kat kite..hehe

hAYAtie said...

aii belle stok kad raye mimos thn lps abs da ke? kad raye intel xde ke? pos kt kte 1 huhu

aydeljury said...

xjadi blk msia la mcmneh...
agak menakutkan...
taun ni rayer kat Qatar lagik... =)