Wednesday, December 30, 2009

engagement

alhamdulillah syukur..walaupun bermacam2 dugaan sebelum majlis tapi semuanya dah berjalan lancar..dengan pertolongan mak abah adik-adik dan family mak lang..family-family lain pun banyak membantu..hehe dah macam ucapan terima anugerah grammy award pulak..


tapi apa pun terima kasih pada yang datang..special thanks for adam yang datang jauh dari kuantan..yatie..ira..(guyz..if you read this thanks a lot ;) ) and for those yang wish kat facebook..terima kasih..


ramai sungguh sedara mara yang datang..can u imagine..9 buah kereta datang dari terengganu..dari belah perempuan..im not sure..tak kira pulak..hehe untung2 kami 2 orang ni cucu sulung.


now, secara rasmi saya adalah tunang kepada wan mohd amir haris..^-^


saya ada banyak perkara nak dicoretkan kat sini tapi tak tahu nak mula dari mana..cerita pasal singapore trip part 2 pun tak sempat tulis gara-gara sibuk uruskan pasal pertunangan ni..maybe later or sooner..


anyway semuanya saya puas hati kecuali part makeup..dan itu patut menjadi pengajaran buat saya..make sure u choose the right person to make up ur face..saya nak make up natural dia g bantai make up tebal2..frust rasa..memang dalam gambar boleh lar tahan tapi kat luar..malunya nak jumpa sedara mara dengan make up tebal cam itu..haish tapi nak buat macam mana kan..redha je lar..nak sedih2 pun perkara dah berlaku..okay tutup cerita..


and i'm so happy to meet his family..his mom and dad..hehe sekarang ni sudah panggil ma dan abah..malu i..his little brothers..ramai..7 orang..campur adik2 sendiri ada 4 orang..ramai2..


for those yg tak puas hati sebab saya letak gambar berapa kerat sangat kat fb tunggu...malam ni baru dapat gambar dari official photographer..later baru saya letak gambar ^-^ ...cemas nak tengok gambar sendiri posing-posing..


.: mikhail (amir's cousin, 3 tahun) dan akym (amir's brother, 3 tahun) datang kat saya masa saya turun ke ruang tamu selepas sarung cincin..and they asked me " kak nabilah..kak nabilah..nanti kak nabilah kena cinta kat ayong lar nanti???" terpinga-pinga saya nak jawab..umur 3 tahun dah pandai cinta-cinta yer..hehe budak2 ni ingt saya dah kawen ngan amir...

2 comments:

Insan said...

sweet...tahniah syg..terharu kita sama2 dah bergelar tunangan org....tidak single lagii...

isabelle said...

yeay..u pun same gak..congratz...yipiiee..bile nk celeb same2 nie..kiteorg pon tak kenal lagi tunang u tu..