Wednesday, December 30, 2009

new resolutions

bila dah hujung-hujung tahun ni pasti ramai nak bercerita pasal new resolution masing-masing..ramai nak check semula berjaya tak dorang mencapai resolution 2009..

saya pun same gak sebagai insan biasa..ada gak resolution2 baru kat kepala ni..cuma kali ni tak payah tunggu nak masuk awal tahun baru mula..saya dah pun mula 2 hari lepas..

this time..my new resolution musti lah realistik dan boleh dicapai..

oleh itu..disebabkan sudah bosan dengan kata2 seperti "belle, sila makan dengan banyak lagi"..dan yang sewaktu dengannya..

my new resolution is to gain my weight ^-^ okay..saya malu..

right now with height 169cm and weight 47kg..saya aim 55kg in 3 months..3 months jer..

cume sekarang nie apa diet2 yg sesuai untuk merealisasikan resolution nie..saya makan banyak pun tak gemuk2..sila jangan beritahu lepas kawen musti naik..sebab musti lar nak nmpk cantik sebelum kawen kan..hehe

sekian terima kasih..




.: saya sudah start makan 2 biji telur masak untuk breakfast and drink soya everyday..minum soya untuk cerah muka..(my new resolution gak nie)....


selepas 3 bulan nanti mari kita lihat adakah saya berjaya atau tidak..^-^





4 comments:

master_red_lion said...

sekadar cdgn... mkn hormon kasik metabolisme rendah... hahahahaha...

org nk kurus, die nk gemok... haih... try appeton weight gain...

xpon, ko g je jogging tiap2 petang jgn miss... kadang2 excercise membolehkan kite rs kurang kenyang...

nk lg best... tp mkn masa skit r... setaun ko aktif sport, pastu ko berenti terus... ak rs sgt yakin ko akn naik at least 3kg...

AnEs said...

belle, nak kawen jgn mkn bnda sejuk byk sgt..s0ya tu sejuk kalo xsilap..hihihi

WaDieQ said...

cepat2 la pregnant.. mesti kejap je naik 55kg tu hehe

isabelle said...

adam: ader ke hormon tu???nk try amik..huhu..anyway thanks for the tips..

anez:oo yeker..tak tau lak..

wadi..hoho wadi lambat g r pregnant..malu aku..hehehe