Tuesday, January 19, 2010

persiapan kahwin

hi semua

dah hampir sebulan kami bertunang..tapi tarikh pun tak tetap lagi..

anyway selepas ni saya akan update banyak2 pasal persiapan perkahwinan kami..(suggestion dari elianez)

membuat persiapan ni memang seronok..macam nak pilih tema warna apa..nak pakai baju apa..

bukan setakat persiapan majlis sahaja kami kena buat..persiapan mental (fizikal?)..ilmu agama..(ilmu mendidik anak2..hehe)..ilmu menjadi suami dan isteri soleh dan solehah..^-^..aminnn

tapi kat blog nie..more to persiapan majlis lar..

not only me..my mom..my bakal mother in law pun sudah excited..my bff pun join excited..and my fiance too..

persiapan pertama kami..amik kursus perkahwinan di USM hujung minggu nie!!



P/S: cadar tunang saya..dah ramai orang nak sewa pula..untuk their wedding..so here are the photos..








3 comments:

AnEs said...

yeyeyeye! da start! selalu update tau! beli riben tuk do0r gift pun kene update! bridesmaid da cukup kuota..hihi..kiri 2, kanan 2!please bgtau date awal2..senang kit0rg nk bo0k cuti..pastu, jgn wat 14 september..besday aku! hihihi

Insan said...

mmg cantik cadar n langsir u...i buat persiapan sorang2 je u...my fiancee jenis releks je apapun takpe..my mom n dad ikut i je...my mother in law pun releks je apa pun takpa..ishh ishhh..

isabelle said...

elianez: baikk, hehe nnt aku bitau..riben pon kena update ek..nanti aku tulis ko bagi opinion gak k..

fad: u dah start wat wedding preparation ker?