Saturday, August 22, 2009

bunga lily putihku

hi

sekarang saya dah ada hobby baru..hobby baru ni menyebabkan rasa tak sabar-sabar nak balik ke rumah lepas balik keje..buat bunga stokin..^-^

saya boleh mengadap buat benda ni 3-4 jam..

sebenarnya my mum yang suruh buat bunga stokin ni..sebab asal hujung minggu je tepon dia cakap boringnya tak buat apa-apa kat rumah..nak jalan2 malas..

so bile my mum datang penang 2-3 minggu lepas, dia pun ajak pegi kedai bunga..ajar2 yg basic then saya kene buat sendiri..

maybe next entry, saya boleh tunjuk cmne nak buat..tak susah pun..simple jer

^-^

ini gubahan pertama yg saya buat..okay..(dengan pertolongan my mum) tapi design bunga asal datang dari kepala saya yer..lepas usha2 bentuk bunga pe yg cantik..










cmne? cantik kan ^-^.. i did my self okay..hehe




9 comments:

Sabrina said...

Belle, sila tunjuk ajar. ^^
mana tau boleh gune untuk hantaran nanti.. hahahha

Anonymous said...

wah blhla belle buke kedai bunga pasni..t ajar kite ye cane nak wat..hantaran kawin lehla wat sendiri pasni hihi

master_red_lion said...

kate bunga stokin... tp mane stokin nyer?????

isabelle said...

to sabrina: insyallah nnt aku buat entry camne nk buat bunga tu..^-^..
cantik kalo letak kat hantaran..hehe

to anonymous: hehe pastu ley tunjuk bakat kat mak mertua..hehe

to master_red_lion: bunga ni diperbuat dari kain stokin lar..bunga dan daun tu..huhu

AnEs said...

uiks..ko letak la sh0utb0x..senang nak tggal pesan..hehe..Selamat Berpuasa juge!

aydeljury said...

belle aydel ade sokin itam yang dah koyak kat tumit...
watkan bunge setokin pakai setokin aydel bleh???
ehhehe =)

Philly Leesa said...

cantik2..blhla ko simpan utk hantaran ko nnt..hehe..aku nk blaja gak.aku nk kawen nnt senang..hahaha =)

Insan said...

ehh cantik la ..betoi letak kat hantaran nampak unique...

isabelle said...

to aydel: haha aydel nak bunga aper? bunga kaler hitam..

to lisa: ecece lisa bile nak kawen??hehe

to fadilah: hehe thanks..unique kan..kalau pengantin yg buat sendiri baru lar gempak..hehe